Hunterbandi's World of Warcraft
Kiegészítők
 
A játékról
 
Lore
 
Egyéb
 
Galéria
 
Szavazás
Kiegészítők
Melyik verzió/kiegészítő tetszett neked eddig a legjobban?

WoW Classic
The Burning Crusade
Wrath of the Lich King
Cataclysm
Mists of Pandaria
Warlords of Draenor
Legion
Battle for Azeroth
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Fajok

A harmadik háborúban (Third War) Prince Arthas csaknem teljes egészében elpusztította a High Elf népet. A maroknyi túlélő élére a faj utolsó fia, kinek még királyi vér folyt az ereiben, Kael'thas Sunstrider - közismertebb nevén Kael - állt. Bár kezdetben a nép hű maradt a Lordaeronban vesztésre álló Szövetséghez, Garithos, a rasszista parancsnok rendre ögyilkos akciókra rendelte ki a Blood Elf csapatokat, s amikor egy ilyen hadművelet során Lady Vashj, a nagák hadvezére segítségét ajánlotta a vesztésre álló seregnek, Kael kénytelen volt elfogadni a szövetséget. Nem volt más lehetőség, mint a szökés Outlandsre, azon a porátlon át, melynek segítségével Kel'Thuzad is megidézte Archimonde-ot Azerothra. Ekkor Vashj felfedte Keal előtt a rémítő igazságot: csakúgy, mint a nagák, a Blood Elfek is függővé váltak az egykori otthonukban, Quel'Thalasban a misztikus Sunwellből áradó mágiától, de Vashj mestere, a Night Elfek fogságában sínylődő Illidan Stormrage, kiszabadításáért cserébe megtanította Kaelt és népét, hogyan csillapíthatják éhségüket a démoni mágiából merítve. Azeroth Blood Elfjeinek egyetlen célja, hogy újjáépítsék szeretett szülőföldjüket, Quel'Thalast, s gyógyírt találjanak szenvedélyükre. Hogy céljukat elérhessék, a Hordával léptek szövetségre, s őket segítik, hogy eljuthassanak Outlandre, s újra egyesíthssék erőiket vezérük, Prince Kael'thas irányítása alatt.

Frakció: Horde

Kasztok:

  • Death Knight
  • Demon Hunter
  • Hunter
  • Mage
  • Monk
  • Paladin
  • Priest
  • Rogue
  • Warlock
  • Warrior

Kezdőhely: Eversong Woods, Eastern Kingdoms

Főváros: Silvermoon City

Hátas: Cockatrice

Faji képességek:

  • "Arcane Affinity" (passzív): 15 ponttal növeli az enchanting szakértelmet
  • "Magic Resistance" (passzív): 5 ponttal növel minden mágiaellenállást
  • "Mana Tap" (Manaszívás): 50 manát szipolyoz ki a célpontból, és a castert arcane energiával tölti fel. Hatása 10 percig tart, maximum 3 halmozódhat fel belőle egy célponton. Hatótávolsága 30 yard, 30 másodperc után castolható újra.
  • "Arcane Torrent" (Arkanikus áradat): 8 yardos körzeten belül minden ellenséget elnémít 2 másodpercre. Emellett, ha éppen Mana Tap hatása alatt vagy, ennek minden egyes töltetes során visszanyersz 12 Manát vagy 20 Energyt. A fenti értékek a játékos szintjének növekedésével arányosan változnak. Nincs castolási idő, 2 percenként castolható.

A Draenei nép története csaknem huszonötezer évre nyúlik vissza. Ekkortájt jelent meg Argus világán a rendkívül intetelligens Eradar faj, s természedatda érzékük segítségével a mágia minden formája iránt, virágzó társadalmat építettetek fel. Csakhogy teljesítményük magára vonta Sargeras, a Világok Pusztítójának figyelmét is, aki az eradarok hűségének fejében elképzelhetetlen hatalmat és tudást ajánlott fel a népnek. A három vezető, Kil'jaeden, Archimonde és Velen közül csak az utóbbi sejthette meg a veszélyt: egy látomás mutatta meg neki a világokra váró pusztulást, ha ez a szövetség megköttetik. Két társát meggyőzni nem tudván, és számolva a veszéllyel, mely a nemleges válasszal jár, követőivel együtt, a titakzatos Naaruk egy egy képvislőjének segítségével elmenekült szülőföldjéről. Draenei-nek, azaz "A Száműzötteknek" nevezték magukat, s többezer év menekülés után lelték meg új otthonukat egy eldugott, békés világon, melyet Draenornak (Száműzöttek menedéke) neveztek el. Időközben a Naaruk egy későbbi, a Fény égisze alatt kötendő szövetség reményében a draenei fajt is megáldotta a Szent Fény adta hatalommal és tudással, s az üldözött nép új otthonában újra felvirágoztathatta társadalmát.

Csakhogy az időközben démonná átalakult Kil'jaeden, aki árulónak tekintette Velent, s sosem hagyott fel üldözésével, végül itt is rátalált a draeneiekre, s a velük a világon eddig békésen megosztozó orkokat fordította ellenük. Manipulációi következtében az orkok végül megtámadták a Draeneieket, s a hoszzú harcok során az elvakított, démoni hatalommal segített orkok erősebbnek bizonyultak. A Draenei faj csaknam 80%-a pusztult el a háborúban. A megmaradtak egy része szintén a démoni mágia áldozatává vált, s vagy mutalódtak, mint az Elveszettek (Lost Ones) vagy, akárcsak az orkok, a démoni befolyás hatása alá kerültek (Meghasadtak - The Broken). Csak keveseknek sikerült újra elmenekülni, míg végül Azeroth világán szenvedtek hajótörést...

Frakció: Alliance

Kasztok:

  • Death Knight
  • Hunter
  • Mage
  • Monk
  • Paladin
  • Priest
  • Shaman
  • Warrior

Kezdőhely: Ammen Vale, Kalimdor

Főváros: The Exodar

Hátas: Elekk

Faji képességek:

  • "Bleesing of the Naaru" (A Naaruk áldása): 50 sebzést gyógyít a célponton 15 másodperc alatt (a játékos szintjével arányosan növekszik)
  • "Gemcutting" (Ékkőmíves): az Ékszerkészítés szakértelmet növeli 15 ponttal
  • "Inspiring Presence" (Lelkesítő jelenlét): a csapat minden 30 yerdon belül elhelyezkedő tagjának találati esélyeit növeli 1%-al
  • "Shadow Resistance" : 10-el megnöveli a karakter ellenállását a shadow típusú mágiával szemben

Ironforge higgadt törpéi õskori, robusztus, erõs humanoidok leszármazottai, akik a hófödte Khaz Modan hegység lábánál élnek. A törpék mindig az emberek megbízható szövetségesei voltak, éppúgy kedvelik a csaták hangulatát és a történetmesélést, mint az emberek. A régmúlt idõkben a törpék ritkán hagyták el a hegyi erõdítményeik nyújtotta biztonságot, azonban ha bármikor csatába hívták õket, felkerekedtek, hogy páratlan bátorsággal és vitézséggel védjék meg barátaikat és szövetségeseiket. Egy mindezidáig rejtett, õsi származásukra utaló bizonyíték feltárása figyelemre méltó változás állt be a törpék viselkedésében. Úgy hiszik, hogy a hatalmas Titánok alkották õket sziklákból, mikor a világ még nagyon fiatal volt. Sorsuk kiteljesedését attól remélik, ha felkutatják a származásukkal kapcsolatos további jeleket és bizonyítékát, és feltárják a Titánok elrejtett hagyatékát. Ennek reményében a törpék a világ minden részébe kiküldték kutatóikat, a ezeknek az utazásoknak eredményeként az ismert világ egész területén fellelhetõek ásatásaik nyomai. Néhány ilyen ásatás mára már elõretolt helyõrségként szolgál, lehetséges vadászterületként a törpék ellenségei számára.

Frakció: Alliance

Kasztok:

  • Death Knight
  • Hunter
  • Mage
  • Monk
  • Shaman
  • Paladin
  • Priest
  • Rogue
  • Warlock
  • Warrior

Kezdőhely: Anvil Marr, Dun Morogh

Főváros: Ironforge

Hátas: Kos (földi), Griff (légi)

Faji képességek:

  • Stoneform (aktív): Aktiválás után immunitást biztosít a mérgek, betegségek és vérzés ellen - 20 másodpercig - 3 percenként használható
  • Gun Specialization (passzív): 5-tel növeli a lõfegyverhasználat képességet
  • Frost Resistance (passzív): 10-zel növeli a Frost típusú varázslatokkal szembeni mágaiellenállást.
  • Tresure Finding (aktív): Aktiváláskor a kincsesládák kijelzésre kerülnek a kis térképen – kikapcsolásáig tart – bármikor használható

Az excentrikus, gyakran brilliáns gnómok a világ legjellegzetesebb fajainak egyike közé tartoznak. Megszállottan terveznek radikálisan új technológiákat, és építenek észbontó, mechanikus szerkezeteket. A kísérletezés gyakran nem várt eredményt hoz, kész csoda hát, hogy egyáltalán fennmaradtak a hosszú évek során. Jól fejlett, csodálatos technovárosuk, Gnomeregan szívében állandó a nyüzsgés. Törpe rokonaikkal megosztják az erdõs Dun Morogh erõforrásait. Igaz, Ironforge törpéi szintén élénk mérnöki és technológiai elmék, mégis a gnómok azok, akik a kritikus, látnoki megoldásokat szállítják a törpék gõzgépeihez és fegyvereihez. A gnómok jól szolgálták a Szövetséget a második nagy háború idején, ám a Lángoló Légiókkal szemben vívott csaták során furcsamód megtagadták szövetségeseik további támogatását. Bár megoldásaikkal nagyban hozzájárultak a Légió legyõzéséhen, a törpök és emberek számára érthetetlen volt, miért nem küldtek további elszánt harcosokat és pilótákat a csatába. A háború végeztével a Szövetség felfedezte a gnómok hirtelen visszavonulásának okát. Õsi, barbár veszedelem tört ugyanis a felszínre a föld bugyraiból, és megtámadta Gnomeregan városát. Tudták, hogy szövetségeseik legfõbb célja a Lángoló Légió legyõzése, mégis helyben maradtak, hogy védjék szeretett városukat. Minden erõfeszítésük ellenére Gnomeregan elveszett a küzdelmek során. A gnóm faj közel fele odaveszett a szülõvárosért folytatott küzdelemben. A fennmaradt, szedett-vedett gnómok törpe társaiknál Ironforge városában találtak menedéket. A gnómok stratégiák kiagyalásával és eszement fegyverek gyártásával töltik az idejüket, hogy mielõbb visszafoglalják feldúlt városukat, és szebb jövõt építsenek utódaik számára.

Frakció: Alliance

Kasztok:

  • Death Knight
  • Hunter
  • Mage
  • Monk
  • Priest
  • Rouge
  • Warlock
  • Warrior

Kezdőhely: Anvil Marr, Dun Morogh

Főváros: Ironforge

Hátas: Mechanikus Strucc (földi), Griff (légi)

Faji képességek:

  • Escape Artist (aktív): Aktiváláskor ki tud szabadulni a Root (gyökér) szorításából vagy a Snare(csapda)-hatás alól - 1.5 másodperc az idézése - 1 percenként használható
  • Expansive Mind (passzív): 5%-kal növeli az intelligenciát
  • Arcane Resistance (passzív): 10-zel növeli az Arcane típusú varázslatokkal szembeni mágiaellenállállást
  • Engineering Specialist (passzív): 15-tel növeli a Engineering (mérnök) képzettséget

Eredetileg a dzsungel trollok rabszolgái voltak Kezan szigetén, de a goblin faj megerősödött a Mount Kajaro vonulataiban található vulkanikus eredetű kaja'mite érc bányászata során fellépő behatások miatt.

A trollok ezeket a hathatós ásványokat a vudu rituáléik során használták fel, de nem vették észre a szolgáikra gyakorolt hatásukat, akik állandóan érintkeztek velük; a kaja'mite létrehozta a goblinok ijesztően ravasz, és intelligens generációját. Ők titokban erőteljes alkímiai, és a mérnöki remekműveket alkottak meg, majd a goblinok hamarosan legyőzték elnyomóikat, és Kezant saját otthonuknak kiáltották ki. A börtönüknek tekintett bányák, a rabszolgatáboruk, és a lázadás alatt kiépített táboruk egyesítésével megalapították Undermine városát. A sziget szívéből kiindulva szédületes csatornahálózatot kezdtek kiépíteni.

A goblinok veleszületett kapzsiságuk ezek után kezdett igazán felszínre törni, mikor a szigetről kiindulva tengerre szálltak, és kereskedőhajóik egész armadájával meghódították Azeroth világát. A nyerészkedésből legjobban kijött goblinok kereskedőhercegségeket alapítottak, és Kalimdor több területén monopóliumokat szereztek meg. Egyes kereskedőhercegségek a jobb piaci részesedésért kartellekbe tömörültek, a konkurenciát pedig könyörtelenül elnyomták. A Második Háború alatt a goblinok támogatták az Ork Hordát, ezzel hasznot húzhattak a forrongó háborúból, de miután az orkok újra vereséget szenvedtek, a ravasz manók kiléptek az előnytelen szövetségből, hogy semlegességet kikiáltva megőrizhessék a Lordaeron Szövetség bizalmát. A Harmadik Háborúból így teljességgel kimaradtak, de miután a Lángoló Légió invázióját leverték, a kialakuló új világrend két legmeghatározóbb ereje mentén még nagyobb függetlenségre tettek szert, és új városokat alapítottak.

A Kataklizmát követően Kezan szigete elpusztult, és a menekülő goblinok váratlanul a Szövetség ellenségeivé lettek - a kialakult viszályból pedig a semlegességüket fennen hangoztató goblin kereskedőhercegek profitáltak. Az egykori kapcsolatokat újrakovácsolva a Horda tárt karokkal fogadta a goblinokat.

Frakció: Horde

Kasztok:

  • Death Knight
  • Hunter
  • Mage
  • Priest
  • Rouge
  • Shaman
  • Warlock
  • Warrior

Kezdőhely: Kezan, Lost Isles

Főváros: Orgrimmar

Hátas: Turbo-Trike (földi)

Faji képességek:

  • Rocket Jump (Rakétaugrás) - 2 perc újratöltés, a Rakétazáporral megosztva: Aktiválását követően a goblin magasabbra ugrik fel.
  • Rocket Barrage (Rakétazápor) - 2 perc újratöltés, a Rakétaugrással megosztva: A goblin kilövi az övedbe tárolt rakétákat egy ellenségre, ezzel tűzalapú sérülést okozva (1. szinten 24-30; 80. szinten 1654-2020). Ez a képesség mentesül az általános újratöltéstől.
  • Pack Hobgoblin (Hobgoblin poggyász) - 30 perc újratöltés: Megidézi barátját, Gobber-t aki 1 percig bankfiókként fog funkcionálni. Time is Money ("Az idő pénz") - passzív A támadási- és idézési sebesség 1%-al "gazdagodik".
  • Best Deals Anywhere ("A legjobb vételt mindenhol") - passzív: Az adott frakcióhoz fűződő viszonytól függetlenül mindig a legjobb árengedményben részesül.
  • Better Living through Chemistry ("A kémiából is meglehet élni") - passzív: Növeli az Alkímia (Alchemy) kereskedelmi foglalkozást alapértékét 15 ponttal.

Stormwind emberei ellenálló nép, akik túléltek egy barbár ork inváziót még az Elsõ Háború alatt. A Második Háború alatt Stormwind seregei erõre kaptak, és a Szövetség többi tagjának segítségével visszafoglalták hazájukat, Azeroth-ot. A háború sikerei után Stormwind városát újra felépítették, és az emberek civilizációja újból elkezdte felvirágoztatni és benépesíteni a délföldeket. Nemrégiben a Lángoló Légió (Burning Legion) invázíója romokban hagyta az északi Lordaeron királyságot, így Stormwind maradt az emberi civilizáció utolsó bástyája. Sir Lothar és Llane király hõsies példáját követve Stormwind védõi elhatározták, hogy vad és ádáz védelmezõi lesznek hazájuknak. Eltökéltek, hogy megvédik az emberiség becsületét és hatalmát az egyre sötétülõ világban.

Frakció: Alliance

Kasztok:

  • Death Knight
  • Hunter
  • Mage
  • Monk
  • Paladin
  • Priest
  • Rouge
  • Warlock
  • Warrior

Kezdőhely: Elwynn Forest, Eastern Kingdoms

Főváros: Stormwind City

Hátas: Ló (földi), Griff (légi)

Faji képességek:

  • Perception (aktív): Aktiváláskor megnöveli a rejtõzködés detektálásának sugarát 10 yarddal - 20 másodpercre - 3 percenként használható
  • The Human Spirit (passzív): 5%-kal növeli a Spritet
  • Diplomacy (passzív): 10% bónuszt ad a reputation (hírnév) pontok szerzéshez
  • Sword Specialization (passzív): 5-tel növeli a kardhasználat képességet
  • Mace Specialization (passzív): 5-tel növeli a buzogányhasználat képességet

A világtól elvonultan élõ éjelf faj jelent meg elsõként a Warcraft világában. Ezek az árnyékban élõ, halhatatlan lények voltak az elsõk, akik megtanulták használni a mágiát, és hagyták elterjedni mindenütt a világon közel tíz ezer évvel a Warcraft I elõtt. A éjelfek vakmerõ mágiahasználata hozta elõször a világba a Lángoló Légiót (Burning Legion), és ez vezetett a két titáni faj elsõ katasztrofális háborújához. Az éjelfeknek végül, óriási küzdelmek árán sikerült kiûzniük a Lángoló Légiót a világból, de csodálatos hazájuk összedõlt, és elárasztotta a tenger. Ezidáig a éjelfek elzárták magukat a világ többi részétõl, és rejtve maradtak szent hegyük, a Hyjal tetején, sok ezer éven át. A Légió inváziója felrázta õket hosszú szunnyadásukból. Most újból érdekelté váltak a világ újraformálásában és elsõ alkalommal szövetséget kötöttek más fajokkal, hogy Azeroth túlélését biztosítsák. Mint fajra, az éjelfekre jellemzõ a becsületesség és megbízhatóság, mégis nagyon bizalmatlanok a világ "egyszerûbb" fajaival szemben. Éjjeli életmódjuk és titkolni próbált erejük sokszor ugyanezt a bizalmatlanságot váltja ki halandó szomszédaikból.

Frakció: Alliance

Kasztok:

  • Death Knight
  • Demon Hunter
  • Druid
  • Hunter
  • Mage
  • Monk
  • Priest
  • Rogue
  • Warrior

Kezdőhely: Teldrassil, Kalimdor

Főváros: Darnassus

Hátas: Nightsaber (földi), Hippogryph (légi)

Faji képességek:

  • Shadowmeld (aktív): Aktiváláskor harcon kívül és mozdulatlannak kell lenni, így segítségével a környezetünkhöz idomulhatunk, és észrevétlenné válhatunk. Bármilyen mozgás megszakítja.
  • Quickness (passzív): 1%-kal növeli a támadások elõl való elugrás, kitérés képességét (Dodge).
  • Wisp Spirit (passzív): Halottként Wisppé változtat, így 50%-kal gyorsabban tudsz mozogni szellemként.
  • Nature Resistance (passzív): 10-zel növeli a Nature típusú varázslatokkal szembeni mágiaellenállásod.

A barbár, zöldbõrû orkok Azeroth világának egyik legnépesebb faja. A közhiedelem szerint az orkok brutálisak és eszetlenek, nem ismernek sem emberséget, sem empátiát más fajok iránt. A pokoli Draenor világából származnak, ahonnan a Dark Portalon át érkeztek, hogy az emberek elleni harcra kényszerítsék õket. Habár csak kevesen ismerik az igazságot saját származásukat illetõen, az orkok egykoron Draenor világában éltek nemes, sámánisztikus közösségekben. A Burning Legion sajátosan kihasználta az ork törzsek önteltségét és bevetették õket Azeroth inváziója során. Az orkoknak sikerült fellázadniuk, és végül õk döntötték el a harc kimenetelét démonmestereik ellen. Az ifjú törzsfõnök, Thrall vezetésével visszaszerezték a becsületüket és régi erejüket. Most az orkok újra készek a harcra, bár nem a gyõzelem reményében, hanem a túlélésért új hazájukban.

Frakció: Horde

Kasztok:

  • Death Knight
  • Hunter
  • Mage
  • Monk
  • Rouge
  • Shaman
  • Warlock
  • Warrior

Kezdőhely: Durotar, Kalimdor

Főváros: Orgrimmar

Hátas: Farkas (földi), Wind rider (légi)

Faji képességek:

  • Blood Fury (aktív): Aktiváláskor megnöveli a Strenght-t (erõ) 25%-kal, de csökkenti a Staminát (állóképesség) 5%-kal 3 másodpercenként - 20 másodpercig hat - 2 percenként használható
  • Hardiness (passzív): 20%-kal növeli az ellenállóképességet az Stun (elkábítás) és a Knockout (kiütés) ellen
  • Command (passzív): 5%-kal növeli a pet közelharci sebzését
  • Axe Specialization (passzív): 5-tel növeli a baltahasználat képességet

A pandarenek a Mists of Pandaria kiegészítőben váltak választható fajjá. A pandaren fajjal a 10-es szinten eldöntheted, hogy melyik frakcióhoz szeretnél csatlakozni.

Frakció: Alliance, Horde

Kasztok:

  • Hunter
  • Mage
  • Monk
  • Priest
  • Rogue
  • Shaman
  • Warrior

Kezdőhely: Wandering Isle, Azeroth

Főváros: Stormwind City (Alliance), Orgrimmar (Horde)

Hátas: Sárkányteknős (földi)

Faji képességek:

  • -
  • -
  • -
  • -

A taurenek óriási, bestiális lények, akik Kalimdor nyílt, füves pusztaságain élnek. Életüket a természetnek szentelik, fõ céljuk a föld vadonjai és a sohasem pihenõ õselemek szellemei közötti kényes egyensúly fenntartása. Hatalmas méretük és brutális erejük ellenére, a taurenek rendkívûl békések, egy nyugodt, törzsi közösségben élnek. Viszont ha feldühítik õket, kérlelhetetlen ellenségekké változnak és minden csepp erejükkel az ellenfeleik elpusztításán fáradoznak majd. Az õsi törzsfõnök, Cairne Bloodhoof vezetésével szövetséget kötöttek az orkokkal a Lángoló Légió (Burning Legion) invázíója során. A két faj azóta is rendületlen szövetségben él. Hasonlóan az orkokhoz, a taurenek is a hagyományaikat és nemes, õsi identitásukat igyekeznek megõrizni.

Frakció: Horde

Kasztok:

  • Death Knight
  • Druid
  • Hunter
  • Monk
  • Paladin
  • Priest
  • Shaman
  • Warrior

Kezdőhely: Mulgore, Kalimdor

Főváros: Thunder Bluff

Hátas: Kodo (földi hátas), Wind Rider (légi)

Faji képességek:

  • War Stomp (aktív): Aktiváláskor elkábítja (stun) az ellenfelet 2 másodpercre 5 lépésen (yard) belül - 2 percenként használható
  • Endurance (passzív): Növeli a maximális Staminát (állóképesség) 5%-kal
  • Cultivation (passzív): Növeli a herbalizmus képzettséget 15-tel
  • Nature Resistance (passzív): 10-zel növeli a Nature típusú varázslatokkal szembeni mágiaellenállállást

A South Sees (déli tengerek) számos szigetét benépesítõ, elvetemült dzsungeltrollok (Jungle Trolls) kegyetlen és sötét miszticizmusnak hódolnak. Barbár és babonás szokásokat követnek, minden más fajt gyûlölnek. Egy törzsük azonban kénytelen volt felülkerekedni elõítéletein, amikor Thrall ork hadúrral és hatalmas seregével hozta õket össze a sors. A régóta számûzetésben élõ Darkspear törzs trolljai majd' mind elpusztultak, amikor összetûzésbe kerültek egy csapat vízi murloccal, ám Thrall és a Horda megmentette az irhájukat. Viszonzásképp a hálás trollok örök hûséget esküdtek a Hordának. A tapasztalt árnyvadász, Vol'jin vezetésével a darkspear trollok Durotarban, ork szövetségeseik mellett telepedtek le. Falujukat az elesett törzsi vezetõ, Sen'jin után nevezték el, mely a keleti part kietlen, sziklás területe mentén fekszik. Az Echo Isles közelében fekvõ dzsungel ösvényeit is ellenõrzésük alatt tartják. A horda részeként a tekintélyes taurenek felé is lojalitást tanúsítanak, ám kevés bizalmat kapnak viszonzásképp, mivel szövetségeseik úgy vélik, csak szenvedést és viszályt hoz rájuk ez a folyton-folyvást manipulaló, kitaszított népség.

Frakció: Horde

Kasztok:

  • Death Knight
  • Druid
  • Hunter
  • Mage
  • Monk
  • Priest
  • Rouge
  • Shaman
  • Warlock
  • Warrior

Kezdőhely: Durotar, Kalimdor

Főváros: Orgrimmar

Hátas: Raptor (földi), Wind Rider (légi)

Faji képességek:

  • Berserking (aktív): a sérüléseid arányában 10-30%-al növeli az attack speedet (támadási sebesség): teljes HP-n 10, súlyos sérülések esetén 30%-kal - 20 másodpercig - 2 percenként használható
  • Regeneration (passzív): Növeli a HP (életerõ) regenerációját 10%-kal
  • Beast Slaying (passzív): 5%-kal növeli a sebzési bónuszt a vadállatok (Beasts) ellen
  • Throwing Weapon Specialization (passzív): 5-tel növeli a dobó fegyverek használatának képességét
  • Bow Specialization: 5-öt ad a Bow fegyverhasználati képességhez

Egy renegát csoportja az élõholtaknak kitört a lich király zsarnoki hatalma alól, és most megkezdték saját szabadságuk visszaszerzését, miközben mindenkit elpusztítanak, akik az útjukban állnak. A Forsaken (Kitaszítottak) néven ismert csoport vezetõje a banshee királynõ, Sylvanas Windrunner. Ezek a sötét harcosok Lordaeron volt fõvárosa alatt létrehozták titkos erõdítményüket. Föld alatti városuk egy valóságos labirintus, a gonoszság terjeszkedésének bástyája. A királynõ sötét tervében egy pusztító járvány kifejlesztése szerepel, amivel nemcsak a gyûlölt scourge-beli riválisaikat, hanem a teljes emberi fajt is kipusztíthatják. Sötét céljaik elõsegítése érdekében a Kitaszítottak szövetségre léptek a Horda primitív és brutális fajaival. Újdonsült bajtársaik lojalitását semmibe véve becsapták, és közös ellenségük, a lich király ellen harcba küldték õket. Csak az idõ múltával derül majd ki, hogy a végzet tanítványai véghezviszik e bosszúálló küldetésüket.

Frakció: Horde

Kasztok:

  • Death Knight
  • Mage
  • Monk
  • Priest
  • Rouge
  • Shaman
  • Warlock
  • Warrior

Kezdőhely: Tirisfal Glades, Eastern Kingdoms

Főváros: The Undercity

Hátas: Csontváz lovak (földi), Óriásdenevér (légi)

Faji képességek:

  • Will of the Forsaken (aktív): Akitiváláskor immunissá válik a félelemmel (Fear), altatással (Sleep) és a bûvölõ hatásokkal (Charm) szemben - 8 másodpercig - 3 percenként használható
  • Cannibalize (aktív): 200%-al növeli az életerõ (HP) regenerációját holttest elfogyasztásakor - 15 másodpercig - 3 percenként használható
  • Underwater Breathing (passzív): Négyszer hosszabb ideig lehetsz a víz alatt, mint a többi faj
  • Shadow Resistance (passzív): 10-el növeli a Shadow típusú varázslatokkal szembeni mágiaellenállást

Az eredeti worgen faj származási helye ismeretlen, egyes történészek szerint idegen világokról hurcolták Azeroth-ra őket, mások pedig éjelf druidáik őstiszteletének egyik formájának tartják, annyi viszont bizonyos, hogy a bolygón való elterjedésükért az őshonos halandók gyarlósága okolható.

A Third War (Harmadik Háború) közepén Dalaran máguskirályságát ostrom alá vonta a Scourge ("Csapás"). Az élőholt sereg végül sikeresen bevette a várost, ám a túlélő varázslók közül egy fiatal tanonc, Arugal úgy döntött, hogy egy elhunyt mester, Ur kutatásait tartalmazó könyv segítségével más világból való szörnyetegeket idéz e planétára. Ezek a farkasszerű bestiák sikeresen vették fel a harcot a veszedelmes élőhullákkal szemben, ám vadállati mivoltuk miatt hamarosan a megmaradt mágusokra is rárontottak, ezért Arugal elfogott jó párat belőlük és a silverpine foresti Shadowfang Keep-be rejtőzött el. A befogott idegen fajt tanulmányozva rájött, hogy az általuk hordozott különös rontás, a Worgen Curse rendkívül virulens az emberek körében, és akik elkapták, hamarosan ugyanolyan farkasemberekké változtak, mint az átkot terjesztő vadak. Nem is kellett sokáig várni, hogy egy egész kis közösség áldozatául essen a kórnak; Az elhagyatott, kísértet járta kastény lábánál fekvő Pyrewood Village összes lakója megbetegedett, így aztán mikor leszállt az est, a falu összes polgára vérengző worgenné alakult át.

 

A Worgen Curse sokáig szedte áldozatát és az ezüstfenyvesek között több tucat worgen kezdett el kóborolni. A Kataklizma azonban váratlanul felgyorsította a fertőzés terjedését amikor a Third War előtt elszigetelt Gilneas királyságát védelmező óriási kapu súlyos károkat szenvedett, ezzel szabad utat engedve a farkasembereknek. A királyságot teljességgel felkészületlenül érte a worgen támadás és az átok villámsebesen változott pandémiává, így a fertőzött emberek és a túlélő polgárok között polgárháború tört ki. A Szövetség hamarosan a segítségükre sietett és bár Genn Greymane mindig is ferde szemmel tekintett az emberek többi királyságára, kénytelen volt elfogadni az ajánlatot, hiszen birodalmában a szörnyetegeken és a világ apokaliptikus környezeti katasztrófái mellett ismét megjelentek az élőhalottak; A Horda ugyanis a kétségbeesett Gilneas-ra rontott, és az Elhagyatottak Sylvanas Windrunner vezetésével ostrom alá vették az egész királyságot. Sylvanas végül sikeresen bevette és elpusztította a királyságot, ám eközben Gilneas lakói megfékezték a fertőzött betegek vadállattá eltorzulását azzal, hogy különleges főzeteket itattak meg velük, így azok bár fizikailag worgenek maradtak, megőrizték emberi tudatukat és az éjelfek támogatásával végleg elhagyták országukat.

Frakció: Alliance

Kasztok:

  • Death Knight
  • Druid
  • Hunter
  • Mage
  • Priest
  • Rouge
  • Warlock
  • Warrior

Kezdőhely: Gilneas City, Eastern Kingdoms

Főváros: Stormwind City

Hátas: Running Wild (skill)

Faji képességek:

  • Two Forms (Kettős alak) - 1.5 másodperc újratöltés: Felveszi inaktív ember avagy farkasember formáját.
  • Darkflight ("Sötét futás") - 3 perc újratöltés: Felveszi igazi vadállati formáját, így 10 másodpercre megnöveli mozgási sebességét 40%-al.
  • Running Wild ("Elvadulás") - 1.5 másodperc megidézési idő: A worgen négykézlábra ereszkedik, így úgy fog futni, mint egy vadállat. Viciousness (Gonoszság) - passzív Növeli a kritikus találati esélyt 1%-al.
  • Aberration (Aberráltság) - passzív: Növeli az ellenséges Természet (Nature) - és Árny (Shadow) hatásokkal szembeni ellenállást 1 ponttal. Minden további szintlépés során +1 ponttal növekszik.
  • Flayer (Dögnyúzó) - passzív: Növeli a Nyúzás (Skinning) kereskedelmi foglalkozást alapértékét 15 ponttal és 0.5 másodperccel gyorsítja a megnyúzás folyamatát.
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Menü
 
Hasznos linkek
 
Tauri
 
Látogatók
Regisztráció 
Legmagasabb napi látogatottság: 122
Regisztrált felhasználók: 425
 
Látogatottság
Indulás: 2007-03-23
 
Hirdetések
 
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal